Search
Close this search box.
ethaae_Pistopoiimeno_Programma_Spoudon
Kazali E.

Έλενα Καζάλη

Επίκουρη Καθηγήτρια

Η Έλενα Καζάλη είναι απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστήμιου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών από το Πανεπιστήμιο του Lancaster της Αγγλίας, με αντικείμενο την Αναπτυξιακή Ψυχολογία.

Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στη Γνωστική Ανάπτυξη-Εκπαιδευτική Ψυχολογία από το Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Το 2017 απέσπασε το Βραβείο Καλύτερης Διδακτορικής Διατριβής «Μαρία Νασιάκου» από την Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία.

Από το 2017 εργάζεται ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στη Σχολή Ανθρωπιστικών
Επιστημών στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.

Παραδιδόμενα μαθήματα

Τίτλος:

ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΨΥΥ019 [Δ]
ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ - ΨΥΕ060 [Ε]
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ - ΨΥΕ064 [ΣΤ]
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ - ΨΥΕ067 [Ζ]
Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση:

Τμήμα Ψυχολογίας Πανεπιστημιούπολη Δουρούτης

Τηλέφωνο:

2651005681

Ιστοσελίδα:

Ακαδημαϊκές πληροφορίες

ΦΕΚ Διορισμού:

22017/18.07.2022 (ΦΕΚ 2170/τ.Γ’/05.09.2022)

Γνωστικό Αντικείμενο:

Γνωστική/Πειραματική Ψυχολογία

Σπουδές:

  • Διδακτορικό Δίπλωμα στη Γνωστική Ανάπτυξη-Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
  • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία, Lancaster University, Ηνωμένο Βασίλειο
  • Πτυχίο Ψυχολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:

  1. Δομή και ανάπτυξη λογικής σκέψης και αυτεπίγνωσης,
  2. Μεταγνώση,
  3. Εκτελεστικές λειτουργίες,
  4. Μνήμη

Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις:

Kazi, S., Kazali, E., Makris, Ν., Spanoudis, G., & Demetriou, Α. (2019). Cognizance in cognitive development: A longitudinal study. Cognitive Development, 52, 100805. https://doi.org/10.1016/j.cogdev.2019.100805

Demetriou, Α., Kazali, E., Kazi, S., & Spanoudis, G. (2020). Cognition and cognizance in preschool predict school achievement in primary school. Cognitive Development, 54, 100872. https://doi.org/10.1016/j.cogdev.2020.100872

Ralli, A., Kazali, E., Kanellou, M., Mouzaki, A., Antoniou, F., Diamanti, V. & Papaioannou, S. (2021). Oral Language and Story Retelling During Preschool and Primary School Years: Developmental Patterns and Interrelationships. Journal of Psycholinguistic Research 50, 949–965. https://doi.org/10.1007/s10936-021-09758-3

Ralli, A., Kalliontzi, Ε. & Kazali, E. (2022). Teachers' Views of Children with Developmental Language Disorder in Greek Mainstream Frontiers in Education (p.240).  https://doi.org/10.3389/feduc.2022.832240

Αναλυτικό Βιογραφικό Σημείωμα στα Ελληνικά:

Αναλυτικό Βιογραφικό Σημείωμα στα Αγγλικά:

Ώρες Συνεργασίας:

Μετάβαση στο περιεχόμενο