Κατερίνα Γεωργαντά

Κατερίνα Γεωργαντά

Επίκουρη Καθηγήτρια

Η Κατερίνα Γεωργαντά είναι επίκουρη καθηγήτρια Οργανωσιακής Ψυχολογίας στο τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων από το 2022. Αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και πραγματοποίησε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με Ειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (MBA) στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Έλαβε το διδακτορικό της στο γνωστικό αντικείμενο της Εργασιακής και Οργανωσιακής Ψυχολογίας από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας το 2017.

Έχει εργαστεί ως ερευνήτρια σε χρηματοδοτούμενα επιστημονικά έργα (FP7, Erasmus+, Industrial Relations and Social Dialogue, ΕΣΠΑ) σχετικά με την οργανωσιακή κουλτούρα, την ψυχική υγεία και τους ψυχοκοινωνικούς κινδύνους στον χώρο εργασίας, την επαγγελματική εξουθένωση, τον εκφοβισμό, και τις δεξιότητες των εργαζομένων.  Εργάστηκε ως Editorial Manager στο Bulletin of the European Health Psychology Society και έχει συνεργαστεί με διεθνή περιοδικά ως κριτής. Επί του παρόντος συνεργάζεται ως Review Editor με το περιοδικό Frontiers in Psychology and Communication στον τομέα της Οργανωσιακής Ψυχολογίας. Διετέλεσε πρόεδρος και μέλος οργανωτικών και επιστημονικών επιτροπών πολλών ακαδημαϊκών συνεδρίων και είναι μέλος επιστημονικών εταιρειών όπως του Κλάδου Εργασιακής & Οργανωσιακής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας.

Από το 2011 διδάσκει μαθήματα σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στα αντικείμενα της Οργανωσιακής Ψυχολογίας και της Ηγεσίας. Η έρευνά της επικεντρώνεται στα ζητήματα των ψυχοκοινωνικών κινδύνων, της ηγεσίας και της επαγγελματικής εξουθένωσης.

Παραδιδόμενα μαθήματα

Τίτλος:

ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΨΥΕ001
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ -
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ -
ΘΕΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΨΥΕ049
Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση:

Τμήμα Ψυχολογίας

Τηλέφωνο:

Ιστοσελίδα:

Ακαδημαϊκές πληροφορίες

ΦΕΚ Διορισμού:

1216/20.5.2022

Γνωστικό Αντικείμενο:

Οργανωσιακή Ψυχολογία

Σπουδές:

2017 Διδακτορική Διατριβή στην Εργασιακή και Οργανωσιακή Ψυχολογία, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

2009 Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με Εξειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων (ΜΒΑ), Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

2006 Πτυχίο Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα:

Ψυχική υγεία και ευημερία στον χώρο εργασίας, ψυχοκοινωνικοί κίνδυνοι στον χώρο εργασίας, επαγγελματική εξουθένωση, ηγεσία στον χώρο εργασίας, οργανωσιακές παρεμβάσεις, διασκέδαση στον χώρο εργασίας

Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις:

  1. Georganta, K. & Montgomery, A. (2022). Workplace fun is not enough: the role of work engagement and trust. Cogent Psychology, 9(1), 2060603, https://doi.org/10.1080/23311908.2022.2060603
  2. Grigoriou, M., & Georganta, K. (2021). The impact of authentic leadership on teachers’ job satisfaction and organizational citizenship behavior in primary and secondary education teachers. Education sciences, 3, 99-122. https://147.52.82.49/index.php/edusci/article/view/1551
  3. Montgomery A., Georganta K., Gilbeth A., Subramaniam Y., Morgan K. (2020) Mindfulness as a Way to Improve Well-Being in Healthcare Professionals: Separating the Wheat from the Chaff. In: Montgomery A., van der Doef M., Panagopoulou E., Leiter M.P. (eds) Connecting Healthcare Worker Well-Being, Patient Safety and Organisational Change. Aligning Perspectives on Health, Safety and Well-Being. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-60998-6_19 (N05)
  4. Georganta, K., & Montgomery, A. (2019). Worksite Interventions. In S. Ayers, C. McManus, S. Newman, K. Petrie, T. Revenson, & J. Weiman (Eds). Cambridge Handbook of Psychology, Health and Medicine (3rd Edition). Cambridge University Press.
  5. Koutsimani, P., Montgomery, A., & Georganta, K. (2019). The relationship between burnout, depression and anxiety: A systematic review and meta-analysis. Frontiers in Psychology, 10, https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.00284
  6. Georganta, K., & Montgomery, A. (2019). Workplace fun: a matter of context and not content. Qualitative Research in Organizations and Management: An International Journal, 14(3), 317-336. https://doi.org/10.1108/QROM-06-2017-1541
  7. Doulougeri, K., Georganta, Κ., & Montgomery, Α. (2016). “Diagnosing” burnout among healthcare professionals: Can we find consensus? Cogent Medicine 3(1), 1. https://doi.org/10.1080/2331205X.2016.1237605
  8. Matziari, A., Montgomery, A. J., Georganta, K., & Doulougeri, K. (2017). The relationship between organizational practices and values with burnout and engagement. Current Psychology, 36, 276-285. https://doi.org/10.1007/s12144-016-9413-7
  9. Doulougeri, K., & Georganta, K. (2015). Exploring psychosocial risks in Greek SMEs-A qualitative study. The European Health Psychologist, 17(4), 152-157.
  10. Georganta, K., Panagopoulou, E., & Montgomery, A. (2014). Talking behind their backs: Negative gossip and burnout in hospitals. Burnout Research, 1(2), 76-81. https://doi.org/10.1016/j.burn.2014.07.003

Αναλυτικό Βιογραφικό Σημείωμα στα Ελληνικά:

Αναλυτικό Βιογραφικό Σημείωμα στα Αγγλικά:

Ώρες Συνεργασίας: