Search
Close this search box.
ethaae_Pistopoiimeno_Programma_Spoudon

Διδάσκοντες με Σύμβαση

Οι διδάσκοντες του Τμήματος αποτελούν τον εκπαιδευτικό κορμό του, που με τις πλήρεις και επίκαιρες γνώσεις τους προσφέρουν στους φοιτητές το καλύτερο δυνατό επίπεδο εκπαίδευσης.

Διδάσκοντες με Σύμβαση

Διδάσκοντες με σύμβαση

Ακαδημαϊκό έτος 2022 - 2023

ΟνοματεπώνυμοΜαθήματαe-mail
Βασιλικός ΕρρίκοςΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ - ΨΥΕ005 [Ε']
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΨΥΥ005 [ΣΤ']
ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ: ΠΛΗΘΟΣ, ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΡΑΣΗ - ΨΥΕ058 [Η']
evassilikos@uoi.gr
Γκιντώνη ΕυγενίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ - ΨΥΕ033 [Δ']
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΨΥΕ047 [Ζ']
ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ - ΨΥΕ037 [Ζ']
evi.gintoni@uoi.gr
Κάβουρα ΆνναΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ: ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ - ΨΥΕ048 [Γ']
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ - ΨΥΕ049 [Ε']
anna.kavoura@uoi.gr
Καφετζόπουλος ΒασίληςΒΙΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΨΥΕ029 [Γ']
ΨΥΧΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ Ι - ΨΥΕ035 [ΣΤ']
ΨΥΧΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ - ΨΥΕ036 [Η']
vkafetzop@uoi.gr
Λιανός ΠαναγιώτηςΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ – ΨΥΥ001 [Β']
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ – ΨΥΕ003 [Δ]
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ – ΨΥΕ010 [Ε']
plianos@psych.uoa.gr

Ακαδημαϊκό έτος 2021 - 2022

ΟνοματεπώνυμοΙδιότηταe-mail
Κωνσταντινίδης ΕλευθέριοςΔιδάσκων Απόκτησης Ακαδημαϊκής Εμπειρίαςkonleft@gmail.com
Λιανός ΠαναγιώτηςΔιδάσκων Απόκτησης Ακαδημαϊκής Εμπειρίαςplianos@psych.uoa.gr
Μπέλλος ΣτέφανοςΑκαδημαϊκός Υπότροφοςbellos.stefanos@gmail.com
Ντρίτσος ΓεώργιοςΔιδάσκων Απόκτησης Ακαδημαϊκής Εμπειρίαςgntritsos@uoi.gr
Παντούλιας ΜιχαήλΔιδάσκων Απόκτησης Ακαδημαϊκής Εμπειρίας - Τμήμα Φιλοσοφίαςmixpan@uoi.gr
Παπαδόπουλος ΓεώργιοςΔιδάσκων Απόκτησης Ακαδημαϊκής Εμπειρίαςpap.georgios@gmail.com
Παπαδόπουλος ΔημήτριοςΔιδάσκων Απόκτησης Ακαδημαϊκής Εμπειρίαςd.papadopoulos@uoi.gr
Σιδέρης ΑιμιλιανόςΑκαδημαϊκος Υπότροφοςaimilianos.sideris@gmail.com
Τσάνταλη ΕλένηΑκαδημαϊκός Υπότροφοςe.tsantali@uoi.gr
Τσατάλη ΜαριάνναΔιδάσκουσα Απόκτησης Ακαδημαϊκής Εμπειρίαςmariannatsatali@uoi.gr
Μετάβαση στο περιεχόμενο